1. Definitii

a. Organizator: The Mission / SC Bazar Production SRL.

b. Participant: orice persoana ce si-a achizitonat un bilet sau are o invitatie poate intra in locatia in care are loc evenimentul The Mission.

c. Evenimentul: o petrecere, un eveniment, performanta muzicala organizata de The Mission.

d. Locatia: orice locatie in care The Mission produce un eveniment, spatiile lipite sau asociate cu acesta precum si caile de acces de care Organizatorul se foloseste.

 

2. Reguli generale

a. Regulile generale si conditiile se aplica tuturor evenimentelor The Mission precum si serviciilor in cadrul evenimentului. La intrarea in Locatie Participantii se supun neconditionat continutului acestor reguli generale.

b. Organizatorul nu poate fi tras la raspundere pentru listele de preturi oferite de furnizori, sau conduita artistilor.

c. Abateri de la regulile generale nu se pot face decat cu confirmarea scrisa a Organizatorului.

 

3. Acces, participare si securitate

a. Participantii trebuie sa aiba minimum 18 ani

b. Organizatorul are voie sa perchezitioneze Participantii precum si obiectele detinute de acestia, sau poate cere identificarea atat la accesul in Locatie precum si pe durata Evenimentului.

c. Daca unul dintre participanti are un comportament neadecvat, acesta va fi sanctionat cu o amenda.

d. Participantii nu au dreptul la acces cu:  echipamente audio / video, echipamente de inregistrare, animale, droguri, mancare, bautura (apa, sucuri, alcool), obiecte din sticla, pet-uri, glow sticks, umbrele, artificii, arme de foc, arme albe sau alte obiecte ce pot deveni periculoase pentru ceilalti participanti.

e. Participantii nu au voie sa ofere bunuri de orice tip spre vanzare sau consum gratuit in locatie fara permisiunea scrisa a Organizatorului.

 

4. Raspunderea Organizatorului

a. Vizitatorii participa la Eveniment pe riscul propriu. Organizatorul este responsabil doar daca daunele / ranile se produc din neglijenta sa. Daunele pasibile de compensatie sunt stabilite de catre asigurarea Evenimentului.

Organizatorul nu este responsabil pentru daune produse astfel:

– de catre furnizorii angajati pentru Eveniment sau angajatii acestora

– eventualele daune cauzate de nerespectarea prezentelor reguli

– probleme de auz / vedere cauzate pe durata evenimentului

– pierderea de bunuri , distrugerea sau furtul obiectelor aduse de participanti in locatie

– daune cauzate de schimbarile de orar (deschidere / inchidere) ale evenimentului

– daune cauzate in alte feluri de catre alti participanti

b. Organizatorul nu este in nici un fel responsabil de daune cauzate de forta majora.

c. Toate prevederile acestei sectiuni se aplica si angajatilor Organizatorului precum si Furnizorilor sai sau terte parti implicate.

 

5. Inregistrarea

a. Organizatorul poate inregistra evenimentul si participantii, poate sa faca publice aceste imagini, poate sa permita unor terti comercializarea acestor imagini. Prin intrarea in Locatie Participantii isi dau acordul ca imaginea lor sa apara in materialele The Mission sau materiale corelate Evenimentului.

 

6. Drepturi intelectuale

a. Vizitatorii nu au dreptul sa inregistreze imagini sau sunete din orice moment al Evenimentului, deoarece risca confiscarea sau distrugerea echipamentului gasit asupra lor. Vizitatorii nu au dreptul sa difuzeze sau sa comercializeze aceste inregistrari.

b. Participantii nu au voie sa reproduca vizualul evenimentului (poster / flyer / etc.) cu riscul platii de drepturi de autor.

c. Participantii care incalca una din regulile mai sus mentionate risca amenzi in valoare de 10.000 ron.

 

7. Date si locatii

a. Organizatorul isi asuma in momentul difuzarii materialelor data / locul si ora de desfasurare a evenimentului

b. In caz de forta majora, Organizatorul are dreptul sa amane evenimentul, sa schimbe locatia, sau sa anuleze evenimentul fara sa fie posibila cererea de daune de catre Participanti.

c. Forta majora inseamna: orice circumstante din cauza carora Organizatorul este fortat sa anuleze Evenimentul. Aceasta sunt, dar nu se rezuma la: razboi, greva, activitati teroriste, actiuni ale politiei sau pompierilor.

 

8. Plangeri si reclamatii

Plangerile referitoare la desfasurarea Evenimentului trebuie facute in scris catre conducerea The Mission in termen de 7 zile de la producerea si reclamarea faptei.

 

9. Generalitati

a. Daca organizatorul decide sa anuleze una din regulile mai sus mentionate, celelalte isi pastreaza valabilitatea.

b. Toate neintelegerile for fi rezolvate prin conciliere directa, sau de catre Tribunalul pe raza caruia isi are sediul Organizatorul.

c. Legea romaneasca guverneaza orice conflict.